torsdag den 12. august 2010

Pakning

Imorgen skal jeg op i sommerhuset og slappe af efter arbejdet, så er ved at pakke de ting jeg skal have med derop nu, da jeg ikke får en chance for det i morgen. Mine forældre og Michael kommer nemlig og henter mig når jeg har fri fra Salling klokken 17.30. Det svære er bare det der med hvad man skal pakke i sin taske til 2½ halv dag i et måske halvkoldt sommerhus. Hvor der er chance for strand, shopping, at skulle ud at spise, bowling, afslapning samt gåture i den "vilde vilde" natur. Men har pakket noget i tasken nu, og tror det er okay. Det gør mig ikke så meget, ikke at være så pæn igen når jeg bare er afslappet med dem.

Ellers har jeg lige fået epileret benene og glemmer altid hvor ondt det egentlig gør. Men det er nu dejligt efterfølgende. Så nu mangler jeg bare at ordne mine negle, tjekke nogle blogge og slappe af inden drømmeland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar