onsdag den 4. august 2010

Fantastiske fund

Den første er en buksedragt, den næste en kjole og den sidste en buksedragt
I lørdags opdagede jeg denne fantastiske butik: 'Det gyldne dådyr' i Aalborg. Nåede ikke at komme derind og tjekke det ud før igår, og hold da op. Havde kun en halv time så nåede ikke at kigge så meget, men hvad jeg fandt og lige nåede at se var rigtig lækkert! De har både noget second hand, og noget second hand som de har lavet noget til. Og det er i god stand. Dog må jeg sige at jeg syntes måske prisen er en smule i overkanten i forhold til at det er genbrugsfund... Men det er måske fordi jeg er van til hvor billigt det er her i Vadum.
Et lille dagens:
I en af overstående
Dagen idag startede med Latinmix i Fitnessworld med Pernille, og hold de op det var godt. Har prøvet det en gang før, men der handlede det mest om hofter og maven. Denne gang var der bare gang i den! UH det var fedt, så man fik virkelig bare forbrændt noget. Det var bare lækkert, så nu vil vi nok det noget oftere sammen. Træneren hedder Ditte Olesen hvis der er nogle i Aalborg området der har lyst til at prøve hendes hold :)
Ellers har jeg været på biblioteket igen igen og låne bøger, CD'er og film. Uh jeg har meget jeg skal ha læst. Og derefter tog mig og mine forældre hen og besøgte min fars moster. Så det var meget hyggeligt. Især fordi hun laver de bedste grovboller og kanelsnegle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar