søndag den 8. august 2010

Genfundne ting og pizza

Igen gik dagen med oprydtning. Ved godt det lyder som om jeg roder helt utroligt meget, men nej, jeg er ved at rydde op i alle de små skuffer, kurve mm. for at jeg kan komme igang med at få malet på et eller andet tidspunkt i den nærliggende fremtid. Ideen kom fra Michael, som skal til at have lavet om og malet, og så tænkte jeg 'hey det vil jeg også'. Dog blir det vidst kun at få malet. Ved ikke lige hvad jeg skal rykke om på.
Og så bør det nok også nævnes at jeg ikke er den hurtigste i verden til det der med at rydde op.

Men det bedste ved grundig oprydning er at man finder ting man havde glemt alt om. Her er et par billeder af lidt af det jeg har genfundet:

Kunne ikke finde noget mærke på nogen ting, men ved at det blå og røde tørklæde er arvestykker samt det store bælte.


Et par gamle armbånd, nogle af dem arvestykker, og en del brocher.

Ellers er mine forældre taget i sommerhus så mig og Michael er alene indtil fredag, hvor jeg/vi tager op til dem. Men point var at derfor lavede vi jo selv aftensmad som endte i pizza.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar