søndag den 1. august 2010

Fødselsdagsfest for Danni og Simon

Igår stod den på kæmpefest oppe ved Danni for hende og Simon. Det her var hvad jeg havde på:


Kjole: Vintage, Skjorte: Vintage, Bælte: H&M, Ring: Australsk
Det ver rigtig hyggeligt og sjovt, men da jeg ikke havde sovet så godt om natten, og vi allerede begyndte at drikke klokken 3 så jeg dyner lidt over 12. Dog blev der ved med at kommer mennesker så var først i seng klokken 2. Ellers fik vi meget lækker chili con carne og salat så det kunne ikke være bedre.

Vi kørte hjem ret tidligt, da jeg havde en masse ting jeg ville nå idag, men faldt i søvn og lige pludselig var dagen gået. Så nu ser jeg MTV Movie Awards inden jeg skal sove.
Imorgen skal jeg ind til Latinmix med Pernille, for lige at få forbrændt alt det der blev indtaget i lørdags. Og så skal jeg ellers bare ordne nogle ting herhjemme. Tror også jeg skal til at øve en del igen, ellers kommer jeg aldrig i form til at vi starter igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar