mandag den 16. august 2010

Nyt

 T-shirt i strik - Vila, Undertøj - Femilet

  
Film - Chocolat, CD'er med Ray Charles og Bob Marley, Notesbog - Tiger, Ravring - Smykkebutik i Løkken, Andre smykker - Fat Cat Stuff

Det her er det jeg har købt over weekenden. Eller nej faktisk købte jeg også Californiacation sæson 1 og fire andre film. Jeg syntes toppen har en lækker farve, og til 75 kr kunne jeg ikke lade være med at købe den. Jeg er helt vild med femilet undertøj, og denne BH har jeg allerede i lyselilla og den sidder perfekt. Har jo som sagt fået et flip med film og musik, og notesbogen vil jeg bruge til at skrive alle mine tanker ned, som jeg får i løbet af dagen. Går nemlig meget tit med følelsen af jeg har glemt noget jeg har tænkt på før. Og smykkerne er jeg bare vilde med. Er blevet inspireret af Jane til at købe ravringen, og Fat Cat Stuff har jeg kigget i noget tid nu. Nu har jeg så endelig fået bestilt og købt noget. Så hvis man er til den slags sjove smykker og accesories så er siden et besøg hver, Klik her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar