fredag den 6. august 2010

Lækre sko, lækker mad og nye film

I det nyeste Woman fandt jeg nogle rigtig lækre ankelstøvler fra Bianco, som jeg blev enig med mig selv om, at jeg havde meget brug for (har ingen lukkede flade sko ud over converse). Og idag købte jeg dem! Her er de lækre sager:

Sorte Ata Bootes - Bianco - 450 kr

Det er så fint at når man melder sig til Biancos kundeklub på nettet får man en gave på 50 kr til Bianco sko! Nice. Så derfor kom jeg kun af med 400 kr. De fås også i brun og en grålig nuance. :)
Jeg var også lige et smut forvi TP og fandt disse dejlige film. Har et eller andet med samlebokse?

Min søsters børn samleboks - 150 kr, Alexander - 25 kr, True Romance - 10 kr

Efter jeg er blevet fastansat oppe i Radio/Tv og Belysning (har været der ca. en uge) har jeg bare fundet en million film (såen ca. da) som jeg gerne vil se eller ha. Uh det er dumt.

Og så når vi til lækker mad afsnittet. Mig og Michael var alene her til aften og skulle derfor selv lave mad det endte med disse lækre ting:

Forberedelse til rejerne


Så er Michael igang


De færdige rejer


Mig i dagens outfit. Tag jer ikke af mit tykke ansigt


Salaten


Så vi klar

Det er sorte tiger rejer med karry pasta, hvidløg, paprika, chili, oregano, peberfrugt, salt og peber. Med dertil spiste vi salat, hvor alt er fra haven undtaget nektarinen (salat bliver bare så meget mere friskt med nektarin, eller andet frugt og bær), og så med lidt brød til. Så det var rigtig lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar