mandag den 16. august 2010

Det nu lidt svært

Har en veninde som har slået op med sin kæreste og hun er selvfølgelig meget ked af det. Jeg vil rigtig gerne være der for hende og prøve at få hende op af hendes lille triste hul igen, men nogle gange er det svært. Jeg er nemlig også venner med hendes ekskæreste, dog bedre venner med hende, men alligevel. For jeg hader det der med at man skal vælge en ven fra, fordi der er nogen som har slået op. Selvfølgelig har de det nok ikke godt med at skulle være så meget i samme rum for lang tid af gangen i det første stykke tid, men ja, jeg vil da ikke miste nogen af dem.
Af den grund kan jeg også frygte at nogle af mine bedste venner finder sammen - for uh ha det blir svært hvis de så slår op. Men man må nu egentlig ikke gå at tænke sådan nogle tanker for hvis de finder sammen og har det godt er det jo fantastisk!

Det var så bare lidt lommefilosofi fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar