søndag den 22. august 2010

Hvad der kunne have sket

Lånt af: thesartorialist.blogspot.com - det er nu en flot fyr med hat

Var som tidligere nævnt i byen med Mia igår. Det var virkelig sjovt, og som jeg havde regnet med utrollig dejligt at se hende. Man var selvfølgelig/jeg var selvfølgelig ude at kigge efter fyre og se om jeg kunne finde en flot afslappet fyr med lidt halvlangt hår. Uhm. Jeg så også et par stykker men der var især en hvor jeg tænkte "uh ha da da ham vil jeg gerne snakke med". Her er hvad der skete:

Nanette spotter flot fyr med hat (lækker sort med lidt bred skygge) og lidt langt (ikke engang til skuldrene, men ja langt) lyst hår. Nanette udpeger (man må aldrig pege, men kom nu til det) flot fyr med hat for Mia. Flot fyr med hat kigger op da Nanette laver sit fantastiske pege move. Nanette tænker 'så så han mig nok og tænkte yearh'. Mia siger Nanette skal sætte sig derover, men Nanette tænker 'det er lidt for vildt bare lige at sætte sig ned til en flok man ikke kender for at snakke med flot fyr med hat', så Nanette vil prøve at veje situationen lidt. Efter et lille toiletbesøg fra Nanettes side, er flot fyr med hat gået ud på dansegulvet. Men flot fyr med hat danser med langhåret blondine.. Nanette tænker 'er det hans kæreste eller hans veninde - det kunne godt være veninde de ser ikke så kærlige ud - ej ja det er de da kun, mig og mine venner danser jo også - hmm konklusion er ... ej er det nu sikkert?'. Nanette og Mia spotter at flot fyr med hat danser ret så fedt, uh ha det kan vi li. Nanette tænker 'jeg prøver at komme til at danse med ham når de lige er færdige og der er noget jeg kan danse ordentligt til'. Nanette ser at flot fyr med hat's ven høj fyr, som lige er gået forbi hende, står og snakker med flot fyr med hat, og de kigger i Nanettes retning. Nanette tænker 'høj fyr siger måske til flot fyr med hat at jeg er tilbage og har kigget på ham'. 2 min. efter går flot fyr med hat og høj fyr og Nanette tænker 'PIS!'

Hvad der skulle være sket:
At jeg forhelvede stoppede med at være genert, lave mine egne små headspins og bare tog mig sammen. Skal så også lige siges at den næste fyr jeg så hvor jeg tænkte du er flot, inviterede jeg på dans, men han skulle til at hjem. Øv.

Håber ikke i syntes det var alt for langt, alt for personligt og alt for kedeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar