onsdag den 27. oktober 2010

Hvide Klit

I weekenden står den på GARDEN! Glæder mig helt vildt. Denne weekend hvert år skal vi nemlig op til Hvide Klit tæt på Sæby. Dettte er vores sociale træningsweekend, så vi skal på løb, lave en masse underholdning og bare hygge, og så selvfølgelig spille en smule. De sidste 4 år har vi haft tema fest, og det skal vi også i år. Det er derfor jeg har fået min mor til at sy en nederdel til et sigøjner outfit. Temaet er nemlig nationaliteter, så jeg skal lege sigøjner hele aftenen. Min mor har som sagt syet en lilla nederdel til mig, som er helt vild lækker og går til midt på læggen. Har ikke rigtig fundet en top da jeg gerne vil have noget esmeralde lignende, men det er bare ikke rigtig til at opdrive. Hmm prøver lige igen imorgen. Ellers kan jeg låne noget lignende af min mor. Og så skal det bare sættes sammen med en masse armbånd, store øreringe, sort neglelak, gladiator sandaler og noget lækker mørk make-up. Ved ikke om jeg også skal have røde læber eller om det bliver alt for voldsomt. Billeder kommer der hvert fald af det.

Nu da jeg er med i festudvalget skal vi også sørge for lidt underholdning og pynt så det har jeg været ude at købe lidt af idag. Mangler stadig et par småting. Men det er ca. hvad dagen er gået med, samt nogle andre ting inklusiv Top model. Uh det var godt idag, og glæder mig endnu mere til næste gang!

2 kommentarer:

  1. Blogger du ikke længere? :(

    SvarSlet
  2. Nej for jeg kunne ikke holde det ved lige, og troede egentlig ikke der var nogen der læste med?

    SvarSlet