torsdag den 19. august 2010

Åh nej

Jeg har gjort det igen - jeg har brugt penge jeg egentlig ikke har, fordi jeg har ladet min købelyst styre igen.
Men men men det endte nu nok i noget godt vil jeg sige. Jeg har købt spillet ego.
Det er et spil hvor man blir stillet spørgsmål om alt mellem himmel og jord, men som gør man lærer sig selv og hinanden meget bedre at kende. Et af spørgsmålene var noget i stil med: "Hvis du blir tilbudt 24 millioner for din højre lilletå, hvad vi du så svare". Ja det lyder bare som et ret filosoferende spil som man kan have meget sjov med, også inden en bytur eller bare til hygge.

Apropo bytur skal mig og Mia Bang i byen på lørdag, hvilket jeg glæder mig meget til. Det er hundrede år siden vi har set hinanden og endnu længere tid siden vi har været i byen sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar