søndag den 29. august 2010

Arbejd, arbejd og endnu mer arbejd

I denne uge har det mest stået på arbejde, og har ikke haft så meget overskud efter da jeg også har haft nogle andre aktiviteter jeg har skulle passe. Det har været en garden weekend hvor vi har spillet koncert på C. W. Obels plads i Aalborg fredag, til en fødselsdag lørdag og marchtur til Stubfest i Støvring søndag.
Min far har fødselsdag idag, så det har vi fejret med hele familien til frokost. Masser af lækker mad og hygge.

Men noget jeg har fået ordnet og haft tid til er at læse, og nu er jeg blevet færdig med denne bog:

Natasja af Karen Mukapa og Rasmus Poulsen, Politikens Forlag

Her får man hele Natasjas liv fortalt, men nogle citater fra Karen Mukupa engang imellem.
Syntes den var god, dog lidt langtrukket nogle få steder, hvor man fik ret meget fakta om f.eks. rastafari, men det var selvfølgelig nødvendigt for hele historien. Så vil da anbefale den til andre.
Og så har jeg her i weekenden haft tid til at få set Californication sæson 1. Uh ha den er go'. Syntes det er en meget bedre måde, hvis man kan sige det såen, det går galt for Hank på, end for Klovn. Ham kan jeg kun sidde og blive vred på, over han er så dum! Men det jo bare min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar