tirsdag den 17. august 2010

Garden og madklub

I aften skal jeg først et smut ud i Garden. Det er første gang efter ferien og det blir dejligt at se alle igen, sidste gang var jo i starten af juli, da vi kom hjem fra Sommertur. Men jeg blir der kun til marchtræning, da jeg også skal til madklub hos Houlberg i aften. Idag var nemlig den dag der endte med at passe bedst, da vi alle sammen arbejde og Danni flytter til KBH. Og hun starter allerede sin rustur på fredag. Uh det virker alt for voksent det der med at nu er næsten alle begyndt på et videregående studie, og en del flytter. Så det godt der er nogle af os der også skal "slappe af" i det her år.

Men tilbage til det med madklubben - den består af Danni (Daniella), Houlberg (Kasper), Sieker (Tobias) og mig. De tre andre startede uden mig, men jeg fik presset mig selv med i midten af 3.g. :)
I aften kommer både mig og Sieker forsent, så det er Danni og Houlberg der skal stå for maden, og tror det er endt i noget med fyldte aubergine? hehe. Det skal nok blive lækkert. Og så kommer det vidst ellers bare til at bestå af rødvin og hygge. Skal nok prøve at se om jeg kan få taget nogle billeder af maden, men har dog en tendens til at glemme det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar