lørdag den 25. september 2010

ELSK MIG I NAT

I aften blir så godt! Skal til Århus med pigerne fra Garden, og se musicallen 'Elsk mig i nat'. Ved ikke om i kan huske tv-programmet der hed 'Elsk mig i nat' hvor de to hovedroller til musicallen blev udvalgt. Den blev først opført på Gasværket, senere i Tivoli (dog ikke med alle de rigtige skuespillere), og nu i Århus med hele den rigtige besætning. Mig og Kathrine så den i Tivoli og syntes den var rigtig god, så da jeg opdagede at den blev genopført, med de rigtige endda, i Århus i efteråret slog vi til. Denne gang sammen med de andre. Så nu er vi otte piger der drager mod Århus her klokken tre. Vi købte nogle lækkere billetter hvor der var 3-retters menu inkluderet, samt velkomst drink, drink i pausen og gode pladser. Og så kostede de endda ikke så meget mere.
Så nu glæder jeg mig bare til rigtig 80'er aften med efterfølgende bytur, hygge og løjer. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar