mandag den 20. september 2010

Fantastiske køb i den sidste tid

Først får i lige et par outfitbilleder og et billede af mit nyeste hår.
Vintage kjole


Med vintage hat til


Det nye hår (og ja ved godt jeg ser meget bleg ud, men det pga. mit dårlige kamera)


Fest outfit: Halskæde - Vero Moda, Kjole - Rules by Mary, Bælte - Vintage

 
Hverdags outfit: T-shirt - Bangkok løjer, Nederdel - Gina Tricot, Taske - H&M


Og så de nye køb

Genbrugsfund - så jeg klar til noget ferie


Endnu et genbrugsfund - en rigtig lækker mormor taske, der lige præcis har plads til de få nødvendige ting


Mine nye fine, fine, fantastiske og meget dejligt varme (håber jeg) Bianco sko. Det er dem jeg købte istedet for mine ankelstøvler jeg stadig sørger over.


Mine nye flotte, dejlige blomster der kun kostede 30 kr i alt.


Mine nye flotte halskæder fra Vero Moda. Den venstre har jeg på længere oppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar