søndag den 5. september 2010

Mørk

Dagene går meget hurtigt for tiden, men der sker også en del. Fredag var jeg syg, men tog til arrangement om aftenen alligvel, da vi ikke var for mange. Det var ret hårdt, men gik okay.
Lørdag stod den igen på arbejde, hvilket var ret hårdt med en gang influenca - men overlevede nu alligevel. Om aftenen skete det vilde så. Mig og Michael var inde at se/høre Brian Mørk's enmandsshow Mørk. Og hold da op det var godt. Elsker den mands grin! Det er så fantastisk at han griner af sine egne jokes og folks respons under showet. Ej det var virkelig godt og vil klart anbefale det til andre.

Idag står den på madlavning (som jeg har taget billeder af der blir lagt ud senere) som jeg håber blir rigtig lækkert!  Ellers ser jeg lidt Rejseholdet og læser et par blogs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar