fredag den 10. september 2010

Hvad er der sket.

Har godt nok haft en tendens til ikke tage mig tid til at få skrevet så meget herinde for tiden, men ja, tiden løber fra mig, og jeg har brugt tiden på alt muligt andet tidsfordriv.

Men således er de sidste par dage forløbet:
Mandag sov jeg dejligt længe, og var i garden om aftenen. Tirsdag stod den på arbejde hele dagen, og så skulle jeg ellers i garden om aftenen. Hvis jeg ikke har nævnt det tidligere, har vi valgt det nye festudvalg i garden, og jeg er kommet med igen (var sidst for et år siden). Så vi brugte lidt tid på at finde ud af hvad vi skal her det næste stykke tid, men mere om det en anden gang.

Onsdag brugte jeg på tandlæge, som egentlig var meget underligt. Vågnede op for to uger siden og tænkte: 'Fuck jeg har fået et hul i min kindtand'. Men det viste sig så, at når man er forkølet kan det påvirke ens tænder så de gør ond, dunker og ikke rigtig er til at spise med. Så det eneste jeg kan gøre er at blive rask. Lidt træls at være taget afsted, men det var bedre at finde ud af det ikke var noget, end at gå og tænke for meget over det. Dog skal jeg nu af med 130 kr for et røngtenbillede. Det nu lidt røv. Ellers var jeg ved frisøren, (ja jeg ved godt jeg skal have et billede lagt ud) og nu er det besluttet at jeg arbejder på at få mit gamle hår igen. Var nu ellers meget glad for det korte hår i starten, men jeg føler mig nogle gange så lidt feminin, og det kan jeg ikke så godt med nogle gange. Dog skal det siges at jeg nok først kan regne med noget der bare ligner en page omkring min fødselsdag (12. februar!).
Om aftenen var vi ude at kigge på maling da jeg snart skal have malet på mit værelse. Dog endte det i nogle tvivls spørgsmål.. Hmm. Og aftenen endte med at høre mit gamle gymnasies Big Band. Kender et par stykker der spiller deri, så det var hyggeligt. Og så fik jeg også lige set Sieker og hans kæreste, som virker virkelig sød, og så har hun noget dejligt rødt hår - åh jeg savner Irland og rødt hår! Men det er for farligt at begynde på!

Torsdag har jeg bare chillet herhjemme hele dagen, og om aftenen stod den på middag hvor min morfar kom herhjem. Han rejser snart til USA, så det var farvel for en stund. Og idag har den stået på arbejde og øvning.

Undskylder det lange lange indlæg. Men så kan jeg lige vise mine fantastiske nye køb - har længe ville have en ordentlig pudder så nu har jeg investeret i dette:
Mineralpudder fra Youngblood samt pudderbørste dertil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar