torsdag den 2. september 2010

Levende teater

Var her til aften til 'Karolinelund After Dark', og HOLD DA OP! Det var så fedt og sjovt. Det var et (hvordan forklarer man det lige?) levende-gående-bevægende-vær-selv-med-teater. Der udviklede sig fra historietime til zombiemaridt, og vi endte med at løbe rundt, men vi grinte rigtig meget på vejen. Kan KLART anbefale det til alle andre! Desværre har jeg i viavaret mistet min grøn-sten-ring, så det lidt øv - heldigvis var det ikke min ynglings ring.

Imorgen står den på arbejde, derefter øvning og så spurt til Filstedvejen, ind i en bus og til Hobro for at spille til deres Ambu-fest (ja spørg mig ikke om hvorfor det hedder det??). Og så er vi vidst et par stykker der skal have øl efter.

Men nu skal jeg putte da det blir en lang dag imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar