torsdag den 16. september 2010

News

Igen er jeg meget bagud med opdateringer, men nu kommer der lidt igen.

I fredags var jeg til morgenmøde i Salling og derefter på arbejde derinde. Efter arbejde havde jeg et par ærinder, og om aftenen stod den på øvning og afslapning.
Lørdag var jeg inde i byen for at 'bytte' mine elskede Bianco ankelstøvler. De havde fået en rvner under sålen og der var intet at gøre. Og de havde dem heller ikke i min størrelse mere. Øv øv! Men fandt heldigvis et andet lækkert par. Dem må i se imorgen sammne med alle de dejlige ting jeg ellers har købt.
Ellers skulle lørdag aften bruges sammen med pigerne fra Salling. Det var virkelig hyggeligt, og Julie havde lavet en masse lækker mad, hvilket jo bare gjorde det bedre. Så efter en masse vin, hygge, sjove spil og underlige samtaler tog mig og Cecilie i byen. Vi endte dog ikke med at gå meget sammen, da det er ret tydeligt at vi ikke har så meget samme smag i musik og steder at danse. Så mødtes med Frederikke, Signe og Tine, og havde det vildt sjovt. Det endte med kun at være mig og Tine tilbage, og turen gik videre på morgenbaren Bino's. Her mødte jeg en rigtig sød fyr som jeg snakkede med hele morgenen. Så klokken var først halv 11 da jeg kom hjem. Men meget sjovt havde det været.

Søndag var afsat til en masse ting i forvejen, så det var egentlig ikke det smarteste tricks først at komme hjem på det tidspunkt. Men jeg fik sovet lidt, og blev vækket klokken 1. Så stod den ellers på Aalborg Gardens Cykeltour 2010. Jeg havde valgt at gå, og det gik rigtig godt. Endte med at gå 7,5 km og fik derfor tjent 300 kr ind til garden. :)
Om aftenen havde jeg også lovet at lave mad, dog havde jeg valgt noget forholdsvist let. Så lavede Laksetikka med agurkegøgl og nanebrød. MEGET lækkert! Men erfarede nok at det mere var en forret, end en hovedret, så der blev hentet et par rester frem fra køleskabet. Så da jeg endelig lagde mig var jeg meget træt.

Mandag havde jeg snakket med fyren fra weekenden om at mødes efter arbejde, og det gjorde vi så. Han var rigtig sød og vi havde det virkelig hyggeligt. Problemet er bare at han bor i KBH så der blir nok ikke mere der.
Tirsdag var der igen arbejde på plakaten, og om aftenen stod den på garden. En meget simpel og normal dag.

Her onsdag og torsdag har jeg været syg af noget maveinfluensa noget, så har været hjemme. Har derfor fået sovet en masse, læst en del Twilight og set lidt tv. Men har ikke rigtig haft lyst til noget.

Weekenden står i familiens tegn, men mere om det på et andet tidspunkt, i har vidst fået nok nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar