torsdag den 23. september 2010

Dårlig BH syndrom

Som sagt arbejder jeg i Salling, og der må man sige at man får set en masse forskellige mennesker i løbet af dagen. Der er mange forskellige stilarter, ikke alle min smag, men det må folk selvom, så længe de bare er glade. Det jeg bare ikke kan have er, at man vælger at tage en BH på som TYDELIGVIS ikke passer og er for lille. Når jeg siger TYDELIGVIS er det fordi brysterne buler ud over den øverste kant og bare ikke er flaterende. Nogle bruger måske dette som et tricks for at sige: "Se mine dejlige store bryster". Ahmen lad dog være. Det der med når man kan se hvordan brystet nærmest er delt i to, ligesom et par for stramme underbukser hvor man får fire baller - det er bare ikke pænt.

Så derfor er min bøn: Når man er kommet i niende eller hvert fald i noget efter folkeskole, tjek lige hvordan dit undertøj egentlig sidder,og lad så være med at tage en stram overdel på hvis du har så lille en BH på der dele dine bryster. For det er ikke fikst. Grunden til at jeg skriver i niende eller senere er fordi man er altså lidt undskyld i de yngre klasser efter min mening. Ved godt der er nogle som mener de har helt styr på det i ottende klasse, men det er kun en lille lille del. Ja for der er stadig kvinder på 30 og 40 år der ikke kan finde ud af at købe en ordentlig BH.

Så fik jeg lige lettet hjertet, og håber at alle lige tager et ekstra kig på sig selv i deres meget stramme overdel inden de går ud af døren, bare lige for at se om den BH gør noget godt eller noget ikke så godt for en! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar