mandag den 20. september 2010

Familiehygge

Hele weekenden har stået i familiens tegn, og det var ret så dejligt. Generelt går jeg ind for familiehygge, men kan nu bedst lide det i små mængder. Derfor havde jeg mine forbehold omkring weekenden, men det må siges at være en succes. Grunden til denne weekend var at min bedstefar i oktober fylder hele 70 år, og det skulle fejres med hygge, mad og et besøg i Kattegatcenteret.

Dagen idag har jeg også brugt på lidt familie; jeg har nemlig kørt min morfar i lufthavnen da han lige tager til USA i noget tid. Ellers har jeg chillet og været i garden.

Imorgen skal jeg på arbejde igen efter min sygdom i sidste uge, og så står den på garden om aftenen.

Og så er jeg endelig blevet færdig med at læse Twilight sagaen, og hold da op den er god! Glæder mig helt utrolig meget til de to sidste film nu! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar