lørdag den 10. juli 2010

Ny start

Jeg har overvejet længe om jeg vil lave denne blog om så den ikke kun er en slags dagbog når jeg er ude at rejse. Og derfor sker der nu det at jeg vil blogge mere om hvad der sker lige for tiden.

Igår var jeg til fest med nogle fra Garden hos Lise. Det var ret så hyggeligt og sjovt, så istedet for at tage i byen tog vi derfra klokken halv 4. Jeg var ret bange for at falde i søvn i bussen og ikke komme af i Vadum. Så jeg valgte at crashe hos Linda sammen med Kathrine.
Her til morgen stod jeg op halv ni og tænkte: "Hmm jeg skulle måske tage hjem, og sove lidt der." Så jeg tog afsted og så blev det ellers underligt!
Først er bussen lige kørt, hvilket ikke er så underligt men træls. Derefter på min vej op til Kennedy bliver jeg stoppet af Jehovas Vidne, der vil give mig et blad.. (æh nej tak). Derefter finder jeg ud af at bussen ikke vil køre mig hjem når der kun er en bus der kører, men kun når der er to der kører på samme tid vil den. Så jeg tænker vand må jeg ha til min lille mave. Da jeg kommer ind i den der Super-ting nede i Kennedy, erfarer jeg at vand er blevet sygt dyrt. Alle halvliters vand kostede minimum 10 kr. Det der så gør det endnu mærkeligere er at en halvliter Aquador koster 9,95 kr, og en halvandenliter koster 10,95 kr? Verden er af lave (!).
Endelig kommer jeg med bussen hvor jeg finder ud af at biografen er blevet helt vild med franske film - det vil vi ha mere af - eller vil vi?

Men nu sidder jeg hjemme og ser et par afsnit af Greys hvide verden inden jeg skal gøre mig klar til at mødes med hr. Houlberg og lave noget gøgl. Houlberg har jeg ikke set i 1,5 måned pga. ham og min anden gode ven Sieker har været på interrail og Roskilde. Så derfor glæder jeg mig meget til at se ham og filosofere over de underlige ting der sker i vores verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar