tirsdag den 13. juli 2010

Dagen der gik

Jeg havde egentlig tænkt mig at jeg skulle bruge dagen på at rydde op som jeg skrev tidligere, men lige pludselig fik jeg en besked fra Salling, og så var det afsted på arbejde i 3 timer. Og da jeg var hjemme igen var det tid til aftensmad og aftenlir. Nu sidder jeg så med hindbær ude fra haven og ser filmen 'Rockstars'. Kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide den? Hmm. Derfor overvejer jeg at gå videre med oprydningen igen - måske en lidt god ide når jeg ikke kan finde mit kamera ;)
Grunden til den sådanlige trang til mit kamera er, at jeg er i penge nød og har en hel del ting jeg egentlig godt kunne sælge på Trendsales. Men det burde nu også snart dukke op.

Ellers har jeg en del tænke-tanker omkring Grøn koncert. Jeg kan ikke helt bestemm mig til om jeg syntes det er det værd. Som sagt er min pengepung ikke overvældende fuld og jeg kan ikke helt finde ud af hvor stort mit behov er for at høre de kunstnere der kommer. Tilgengæld er det en slags tradition at tage afsted sammen med min gymnasieklasse, eller hvert fald nogle af dem. Hmm tænke-tænke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar