mandag den 12. juli 2010

Syg

I nat var en ikke så behagelig nat - jeg vågnede nemlig klokken halv 3 om natten med meget dungrende migræne, og måtte blive oppe en time, indtil jeg havde brækket mig lidt og så kunne jeg ellers sove forholdsvis godt. Ved godt det ikke lyder så lækkert, men sådan var det nu engang. Ved ikke om migræne er noget i kender til, og egentlig er det også svært at beskrive da ingen har de samme symtomper. Eller jo alle har en meget slem hovedpine. Men når jeg har migræne får jeg også kvalme, hvilket som sagt kan ende som overstående, og så begynder steder på min krop også at sove. Både min næse, tunge, hænder og andet har før sovet - ja jeg ved det lyder underligt, men det er nu sandt. Derfor er konklusionen på alt det her gøgl egentlig bar at: Hey migræne er lort!
Da jeg vågnede havde jeg også mega meget hovedpine, men det gik lidt over efter 2 treo, en jordbærsmoothie og en hjemmelavet bolle.

Idag kom min morfar og onkel også forbi, hvilket nu var meget hyggeligt, selvom jeg ikke fik snakket så meget med dem. Ellers så har mig og Michael snakket om at tage til zulusommerbio på torsdag og se 'Sorte kugler'. Vi var godt nok i biografen og se den med en anden ven, men syntes den var så god at jeg ikke ville have noget imod at se igen.
Jeg har faktisk ikke været til zulusommerbio før, men prøvede noget lignende i Brisbane i Ausstralien, så tror nok det skal blive hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar