tirsdag den 27. juli 2010

Alt for lidt penge

Idag spiste jeg frokost med min veninde Frederikke inde på Cafeministeriet, hvor jeg fik en kæmpe clubsandwish - hold da op den var stor! Men lækekrt var det. Efter frokosten gik vi en tur i gågaden. Her var vi et smut forbi matas og se de fantastiske neglelakke jeg fandt!


Hvid - Depend, Sky High - 60 Seconds fra Rimmel, Silk og Miss Grey - Gosh

Det er så også det der er problemet, for ligepludselig havde jeg brugt 175 kr på neglelakke, og oven i det var der frokosten og to gaver til på lørdag. Puha 400 kr røg der næsten der. Og hvis jeg ikke har sagt det så har jeg ikke så mange penge. Ikke nok med at jeg ikke har et fuldtidsjob, så er jeg også ved at spare op til at tage til London med Michael.

Derfor er det godt man nogle gange kan nyde de gratis glæder i en god biblioteksbog og hjemmelavet jordbærsmoothie. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar