torsdag den 15. juli 2010

Kamera FUNDET

Fandt endelig mit kamera, og har derfor fået taget en del billeder af nogle ting som jeg skal af med. Har 10 par bukser som jeg ikke kan passe mere da mine hofter er blevet for store plus et par ekstra kilo. Ja det er faktisk lidt underligt - sad og kigge på gamle klasse billeder, og hold da op en udvikling man er gået igennem. Især fra 9 klasse og til nu har jeg ændret mig rigtig meget, både stil mæssigt og fylde mæssigt. Her er lige et par billeder.

Ellers har jeg været i Salling i bageren idag og det var rigtig hyggeligt. Kan nu godt li at være der.

Der er også ved at være styr på sommerbio i morgen. Mig og Michael har aftalt med nogle folk fra garden at tage derind, og tror det endte med at vi skal se 'The Road'. Tror den er vildt fed, men har dog kun set traileren i tv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar