mandag den 12. juli 2010

Tanker om bloggen og andet

Jeg ligger nu i min seng, her klokken lidt sent, og har brugt lidt tid på at rode rundt på bloggen. Og må sige at jeg syntes det er svært. Har en veninde der er helt vild til det med sin blog, både med indlæg, billeder og alt det grafiske, og må sige jeg kan sidde og blive lidt misundelig nogle gange over hvor interesant hun kan gøre sit liv. De andre blogge jeg har listet her ude ved siden af er jeg også meget fortryllede over, for hvor gør de det dog godt. Selv hvis de bare skriver om deres mad er det interesant, og ja det er måske bare mig der burde tage mig sammen.

Håber jeg kan få lavet bloggen mere spændende og få mere styr på mit liv her i løbet af sommeren, for jeg har brug for der sker noget. Her det sidste stykke tid har mit liv været en kæmpe rutshetur hver dag, ja nogle gange hver time, pga ingen viden om noget. Jeg har ikke haft noget rigtig fuldtidsarbejde siden april, og kan virkelig mærke det. Lige nu er jeg godt nok inde i Salling som flyver (en slags vikar), men det er ikke fuldtid eller fastlagt, hvilket kan gøre det stressende, da jeg ikke har så mange penge og ikke kan planlægge så meget. MEN de er utrolig søde alle sammen så overlever lidt endnu. :)
Faktisk skulle jeg gerne få svar på et job hvilket jeg glæder mig til, da jeg bare gerne vil vide om jeg skal være glad eller trist - jeg vil hvert fald gerne have det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar