onsdag den 28. juli 2010

Nyt hår, gode bøger og en bette kage

Endelig blev det dagen hvor jeg skulle klippes og hold da op det var dejligt. Der er ikke sket så meget endda denne gang, men det nok fordi jeg arbejder på at ville have min egen hårfarve igen, længere hår igen engang, og spare lidt penge på frisørbugettet. Så Min skilning blev rykket, og der kom ingen farve - derfor kun 385 kr. Her er lige et billede af mit nye hår inden jeg skulle ud af døren igen til samtale i Salling.


Efter Salling gik jeg på biblioteket da jeg havde en bog jeg skulle aflevere, og så skulle man da lige tage en lille kigger. Så det endte med nogle CD'er med musikere jeg ikke er helt kendte i, nodebøger fra Disney trænger til noget let at spille for det er længe siden jeg sidst har øvet) og nogle bøger. Og så fik jeg også lidt inspiration til nogle bøger jeg skulle have på 'Huskelisten'.

Ellers havde jeg bestemt mig for at jeg ville bruge de sidste jordbær i haven på noget fornuftigt, så i aften stod den på hjemmelavet jordbærtærte. Opskriften og inspirationen havde jeg fundet på Sofies Blog, og min kom til at se således ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar