søndag den 14. februar 2010

Byron Bay

Jaaah Byron Bay. Vi ankom sen eftermiddag og gik os en tur til stranden i det dejlige solskin. Her moedtes vi med Ellis (som Danni og Maria rejste med i Nepal paa trekket) og hans kaereste Sofie. Skide soede mennesker! Om aftenen moedtes vi igen med dem og Nadia og Marlene, hvilket var rigtig hyggeligt. Det viste sig at Nadia og Marlene havde taenkt meget over at faa en tattovering, og lige pludselig havde iv aftalt at moedes udenfor tattovoeren dagen efter. Jeg havde godt nok booket en tid i Sydney, men da det viste sig at jeg kunne spare 75 dollars (laes: mange penge) ,og stadig faa det samme, var jeg hooked. Saa naeste dag moedtes vi og efter megen renden rundt i butikken og snakket om det hundrede gange fik jeg min mariehoene i nakken og Marlene fik sit navn i nakken. Det var faktisk ret underligt denne gang i forhold til sidst, for sidste gang var han bar saaen lidt fedt du gerne vil have en flamingo, og ej hvor er den blevet flot - det vil jeg da ha et billed af til min samling. Hvor denne tattovoer blev ved med at ville lave den stoerre og stoerre, og ikke kunne se min ide, og faktisk virkede til at syntes det var underligt. Men han lavede den nu rigtig flot alligevel. Og endnu mer glaede da Danni fortaeller at hende og Maria vil give mig 30 dollars til den i foedselsdags gave. Ayh! Se det er hvad man faar ud af at snakke om noget en hel del. Snart maa det ogsaa regne med kager og alt min ynglings mad hehe.

Om aftenen gik vi paa Cheeky Monkey, som er et sted hvor man kan koebe billig mad, og saa senere blir det til et vildt dansested. Vi havde faaet nogle billetter til gratis mad saa det skulle vi da ha. Det viste sig saa efter at vi foerst havde staaet i koe i en time, og ventet paa maden i en time at det var utrolig smaat! hmm. Saa paa vej hen for at moedes med Nadia og Marlene paa deres hostel koebte vi lige en fallaffel. Uhm.
Nadias veninder, Katrine og Pernille, var ogsaa i Byron, saa de deltog med os i festlighederne. Og igen gik snakken om tattoo hoejt for Nadia havde ikke turdet at faa hendes idag og Pernille og Katrine havde egentlig ogsaa lyst til en. Efter et par drinks gik vi mod Cheeky Monkey og efter at have staaet i koe i en halv time og betalt, kom vi ind i i utrolig proppet rum. Hvad der ikke gjorde det mindre proppet var at der intet dansegulv var, men kun borde at danse paa. Sygt i hovedt!

Den sidste dag i Byron besluttede mig og Danni at splitte op da vi havde forskelige oensker om hvad vi ville bruge dagen paa. Jeg endte med at skrive en del blog og gaa ud til et fyrtaarn der laa et stykke udenfor byen. Udsigten deroppe fra var helt utrolig og hele gaaturen hver. Men saadan er det jo med de fleste ting hernede ;) Om aftenen lavede vi pandekager og nudler, og saa sad vi ellers snart i bussen mod Sydney.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar