onsdag den 13. oktober 2010

Udklædning og bolig

Efter Topmodel gik jeg lige igang med at rydde lidt op i min udklædningshylde, da den var ret så rodet. Kathrine havde nemlig bedt mig om at tage billeder af mit seneste karnevalskostume og mit piratkostume, da det er hende der har syet det og hun skulle bruge det til noget skolearbejde. Og så var det en god chance for at få ryddet lidt op sammen med lidt Ben & Jerry's.
De sidste par dage er gået med arbejde og garden, og føler ikke jeg har så meget tid længere, så det var dejligt at få lavet lidt praktisk. Har også lige været inde at kigge på retslisten for retten i Aalborg, da jeg gerne vil ind og se en retsag snarest. Har her på det seneste fundet ud af at jeg vil læse jura til næste år, eller det tror jeg da, og det er så derfor jeg vil ind og se en. Håber det interesserer mig! :)
Og så har jeg jo også brugt tid på at kigge efter lejlighed. Og huha det er stressende. Kan ikke helt overskue det. Vil gerne flyttte, men har meget stress over om jeg har råd og kan klare det der med ikke at have lige så mange penge, da en del går til lejligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar