lørdag den 2. oktober 2010

Shoppetur med mor

Igår var jeg på shoppetur med mor. Det var rigtig hyggeligt og fik både købt ind til nye gardiner og til mit kostume til Hvide Klit. Men mere om det kostume en anden gang. Ellers fik jeg også lige lagt en nye concealer i posen. Den er fra Helena Rubinstein og skulle gerne kunne dække mine blodårer omkring øjenen. Det kunne den fra Clineque nemlig ikke.

Ellers fik jeg også gjort noget meget, meget fornuftigt. Jeg var nede ved min bankrådgiver og snakke. Jeg har i sidste måned fået en nye, så skulle ned at hilse på ham, og så var det vidst også på tide at snakke omkring mit penge forbrug. Jeg er blevet dårligere og dårligere de sidste par år til at kontrollere mine penge, men det skal til at løses nu. Ellers får jeg aldrig råd til at flytte hjemmefra. Så her er et lille råd til alle andre pengegale piger - tag en snak med din bankrådgiver, han er ikke så slem igen, og det hjælper dig selv i den sidste ende. :)

Idag har jeg haft migræne. Øv øv. Har været for meget syg her på det sidste - det ikke så godt. :( Så nu står den på 'Wedding Crashers' (god god film) inden jeg skal sove så jeg kan være frisk til en dag i Salling imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar