søndag den 10. oktober 2010

Joey Groon og brunch

Jeg startede aftenen med at mødes med Sieker, og finde noget at spise. Vi endte på Sams sammen med hans søster og hendes veninde. Meget hyggeligt også at sidde lidt med dem. Derefter gik turen mod værtshuset Østerport nede ved Løkkegade, hvor Lina og Tine kom efter lidt tid, og så tog vi ellers på Skråen ved en 11-tiden. Det var en ret god koncert, men det bedste var nu at se Simon igen. :) Og efter koncerten tog vi over til en der hedder Louise, der bor lige overfor. Efter et par drinks, og nogle helt fantastiske shots (de smagte som bonbonbolsjer, uhm!) gik turen mod byen og det var sådan set det.

Idag var jeg så heldig at have en aftale med Anne, som er på efterskole i det her år. Vi spiste brunch på Spiret, og havde det virkelig hyggeligt. Dog må jeg sige at jeg ikke syntes den brunch var meget værd. Men det er jo hver sin mening. Glæder mig hvert fald bare til at se hende igen snart! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar