onsdag den 2. december 2009

Så er der faktisk kun en næsten hel dag til jeg skal rejse fra lille Danmark, hvilket er meget underligt egentlig, men det blir fedt!
Skulle egentlig se af at få pakket alt, men det er bar svært at finde ud af hvad katten man skal bruge når man endelig er afsted. Havde en ide om at når jeg nu allerede har været afsted to gange ville det blive nemt nok, men nej. Så nu må far lige hjælpe med at få mit hoved klart her senere så rygsækken kan blive pakket.

Hvis der er nogen som endnu ikke har fundet ud af hvad det er jeg skal og hvorhenne og såen så kommer der lige en lille update her:
Jeg rejser her imorgen torsdag den 3. december kl 11.00 fra Aalborg lufthavn til Kastrup. Der flyver ejg fra kl 14.00 til Bangkok i Thailand. I Bangkok skal jeg mødes med mine to søde, dejlige rejsekammerater Daniella/Danni og Maria, samt (måske) de to herlige drenge Valde og Nikolaj. Vi skal så fjolre rundt i Bangkok indtil den 6. december hvor mig, Danni og Maria tager flyveren til Sydney i Australien. Indtil videre skal vi vidst være i Sydney i et par dage, hvorefter vi tager med en bus rundt. Planen er vidst at vi kører mod Adelaid, så mod Alice Spring (Ayas Rock), derefter mod Darwin oppe i nord. Så skal vi mod Cains ude på østkysten hvor vi skal lege i Great Barrier Reaf og så ned langs østkysten til Sydney. Der skulle mig og Maria så gerne flyve fra den 15. februar mod Bangkok og så hjem til Kbh.

Håber at denne blog kommer til at more jer på et eller andet plan og ellers er ejg nok lidt ligeglad, men jaja. Og så lad venligst være med at tage jer af stavefejl og upolitiske korrekte ting da det bar er charmen ved mig og det her ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar