mandag den 7. december 2009

Bangkok

Jeg tog som sagt med et fry fra Aalborg kl 11 og tak til jer soede nogen der kom ud og sagde farvel. I KBH var der sygt meget koe og det var meget traettende at vaere der. Pga. al den koe fik jeg heller ik rigtig spist middagsmad. FEDT! NOOOT! Men jeg kom da med flyet og sad okay. Desvaerre var min mave lidt vred, da den var sulten, saa det endte med at jeg spiste lidt medbragt rugbroeed. Det gjorde den bar endnu mer vred saa det endte jo med at Nanette var ude opg kaste op. Naa naa. Og endnu bedre var det da jeg stod i en kaempe koe i en kaempe hal og ligepludselig ville der mere op.
Naa men ik mere braek. Jeg kom til mit hotel og gik ned paa gaden Khao San hvor de Danni og Maria havde sagt de boede. Og efter at have faeet dem vaekket var der den vilde gensynsglaede. Vi fandt ogsaa drengene efter en time og saa skulle vi ellers vaere vilde i Bangkok. Mig, toeserne og deres rejsekammerat Richard tog til Chinatown og vandrede rundt der i et par timer, hvorefter vi tog ud til centeret MBK og shoppede. (Laekre stilletter!) Efter at have rendt rundt der i en evighed tog Richard hjem og vi fandt Valde og Nikolaj, og gik ind og fik noget at spise.

Og saa skulle vi ellers paa druk. Vi koebte det mest ulaekre Wisky og roed sodavand og proevede saa at drikke det. Efter at have toemt naesten alt gik vi ind i MBK og sang kareoke hvilket var vildt sjovt og meget hygge. Da i var faerdig med det tog vi en tuk tuk til Khao San for at drikke endnu mer. Saa resten af aftenen bestod af Buckets fyldt med sprut og diverse.
Det var foerst meningen at vi kun skulle smugle Danni med ind paa mit vaerelse men saa skulle Valde ogsaa lige med, og tilsidst var Nikolaj der ogsaa. Saa der sad vi paa mit fine vaerelse i min seng som man hoejest skal vaere tre i, og spiste slik og chips og aabnede den soede gave fra Kathrine med julepynt. Jaaa.
Naesten morgen var der ik rigtig nogen af os der duede til noget med vi tog op til weekend markedet Chatukcha, som jo bar er kaempe. Vi naaede noget i naerheden af 1/10 af det hele og fik shoppet rigtig meget. Efter det tog vi hjem for at klaede om og goere os laekre til om aftenen hvior vi skulle op i det her hoeje taarn og drikke dyre drinks. Men pga af kongens foedselsdag var trafikken sindsyg og vi tog tilbage til Khao San. Her ville vi foerst ikke vaere saa vilde for vi var traette og ret saa flotte. Men ligepludselig havde jeg lavet et vaeddemaal med Richard om at jeg kunne holde til mere hvilket jo er sandt. Saa vi gaar igang og drikke kun kaempe oel. Vi blev saa fulde at det var helt galt, og jeg tabte selvom jeg var lige ved at vinde. Saa jeg maate finde en bryllupsring og derefter paa knae og fri til Richard midt paa gaden. Han skal nu gaa med ringen i en hel maaned. Men vi kom hjem i seng i god behold.
Naeste morgen var vi ret fulde stadig vaak og kunne naesten intet huske, men heldigvis fandt vi diverse billeder af hvad der var sket og saa kom hukommelsen lidt igen. Vi tog en taxa ud til lufthavnen og hang ellers ud der med toemmermaend indtil vi skulle med flyveren. Og nu er vi i SYDNEY! Jaaa.

4 kommentarer:

  1. det lyder til du har det sjovt ;)
    håber ik du blir for fuld så brian får ret :P

    SvarSlet
  2. ¡Hola! ^^
    Det lyder til, at I har det sjovt - I får da i hvert fald drukket igennem, lader det til! Jeg håber Sydney bliver nice, men hvorfor skulle det ikke også det? (:

    Hils tøserne!
    Hilsen Sieker

    PS.
    "Men ligepludselig havde jeg lavet et vaeddemaal med Richard om at jeg kunne holde til mere hvilket jo er sandt."

    Priceless!! :D

    SvarSlet
  3. Michael, hvad siger Brian da?

    SvarSlet
  4. Sieker: Skulle hilse igen og vi har taget et billede kun til dig ;)
    Hehe jamen det er rigtigt. Da jeg siger at nu kan jeg ikke mere (hvilket jeg ik kan huske) kunne han heller ik mere, men selvfoelgelig kunne jeg lidt mer. Det indroemmede han dagen efter.

    SvarSlet