fredag den 24. september 2010

Penge, penge, penge.

Jeg er ved at erfare at jeg med tiden er blevet dårligere og dårligere til at kontrolere det med penge. Lige nu er mit ene (ja jeg har flere) spærret da der er et overtræk. Men jeg blir ved med at gå i troen om at nu har jeg jo ENDELIG næsten fuldtidsarbejde så det er hurtigt væk, og så kan jeg jo bare bruge som jeg vil. Men nej nej. For nu sad jeg lige regnede min timer sammen og i perioderne okt/nov og Nov/dec har jeg kun omkring 100 timer hver arbejdsmåned. Og det jo ingenting! Især ikke nu hvor jeg skal til at betale skat. Det der irriterer mig mest er at min chef har anskaffet sig to juleassistancer, når jeg lige så godt kunne tage de vagter!? Det er da dybt godnat! Men må lige have en snak med ham engang..

Torsdag gik igen med arbejde hvor jeg også lige fik en vagt til mandag. I næsten uge har vi nemlig Gulduge, så jeg skal assistere nede i What's Up fra 7 om morgenen til klokken 22 om aften. Laaaang dag må man nok sige, men så ryger der lidt penge i kassen.

Idag har jeg været til Linsetjek, og alt var helt godt, så det jo bare dejligt :) Ellers fik jeg brugt nogle penge, som det jo så viser sig jeg ikke har.. Hmm what to do. Og så har jeg været inde at øve.

Nu sidder jeg så og er hissig og prøver at komme i tanke om en måde at få en MASSE penge på! Har nemlig også fundet nogle pæne ting på ASOS jeg godt kunne tænke mig, men nu må vi se om der blir råd til det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar